onsdag 3. desember 2008

Jeg har en søster, og idag har hun bursdag.

Jeg føler liksom at jeg ikke kan la det gå helt upåaktet hen, men det er så vanskelig å finne "de rette ordene". Jeg vil jo ikke akkurat fremstå som veldig dyp og gjennomtenkt, men nå må det kanskje bli litt sånn, for jeg har faktisk tenkt endel på det...
Jeg har tenkt på hvor min unyttige kunnskap kommer fra ( og hvorfor den ligger og breier seg og tar opp plass).
Jeg har tenkt på hvor bra det var at noen viste meg at det å være litt annerledes ikke er så dumt.
Jeg har tenkt på hvor den kunnskapen jeg har om samfunnet kommer fra.
Jeg har tenkt på hvor min sabla gode musikksmak kommer fra, og hvorfor cd-hylla mi er blitt så stor.
Jeg har tenkt på hvor mye mer bevisst jeg har blitt på likestilling.
Jeg har tenkt på hvor mye du har inspirert meg opp gjennom årene.
Og jeg trengte ikke tenke så veldig lenge for å finne ut at du er en av de som har påvirket meg mest her i livet, og at det er jeg veldig glad for!

Geeeratulerer med dagen! (enten du vil eller ei...)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk, Kari. Det var veldig koselig lesning. Nå ble jeg glad. Ikke glem at du også har inspirert meg :)Jeg er veldig glad i deg.

Shubi sa...

Søstra mi hadde også bursdag i går!

Kari sa...

Ja, hu har nå egentlig bursdag idag. Men bloggen var ikke helt tidsinnstilt. :)