fredag 12. desember 2008

Fredag idag, Torsdag igår.

I dag har jeg jobbet litt på pax igjen. Det var koselig det og jeg fikk en lussekatt! Det smaker ganske rart det, synes jeg. Men det er vel safranen som er hele poenget, og fargen er jo fin. Det skal de ha. Lussekattene. Ellers pakket jeg bøker i esker, og hørte på radioresepsjonen på podcast. Passet meg veldig bra. Til middag har jeg laget det som kanskje topper som en av mine yndlingsretter, og det er spagetti med pesto, rukola, små tomater og reker. Det tar kanskje 10min å lage og er verdt å prøve hvis du liker alle ingrediensene. Nam.
Nå er jeg så trøtt og sliten som jeg ikke har vært på lenge. Det er egentlig ganske deilig. Særlig når man vet at man bare kan ligge på senga og se på tv til øya sklir igjen, for så å våkne akkurat når man vil dagen etter. Nå ser jeg Bjørn Eidsvåg som vrikker på den store prestekroppen sin og synge "eg er bare en mann". Ufint.

I går ble vi omsider ferdig med 8 ukers prosjekt på skola. Godt, godt godt! Jeg har lært en hel del om tvangsekteskap, og kan si så mye som at det ikke er å anbefale. Nei fysj. I går kveld feiret jeg med Silje og Camilla at vi aldri mer skal ha prosjektpraksis. Camilla feiret litt sjøl om hu ikke har hatt praksis. Det må være lov det. Moro var det.


Denne lille tassen var ute og gikk med eieren sin. Han ville nok heller være med oss.


Mørkt var det. Ikke så veldig stormfullt.


Slik oppførsel tror jeg ikke blir satt pris på på Oasen.


Jeg er hvertfall svært kritisk. Nesten litt gråtkvalt ser jeg.


Og så kom det en bil rett imot oss.


Nå skal jeg se på nytt på nytt der Anne Marit Jakobsen skal være med ser jeg, og hu er en av de morsomste damene jeg veit! Så bra for meg.
Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde man brukte gurkemeie i lussekatter. Er ikke safran jævla dyrt?

Kari sa...

Man skal egentlig bruke safran, men ja, det er jo dyrt, så de fleste bruker vel gurkemeie. Man da tror jeg kanskje ikke man får den sære smaken... vet ikke jeg.