lørdag 16. januar 2010

litt lørdagspjatt.

Nå er jeg hjemme på Raufoss en tur. Pappa ligger på sofaen med vond rygg, jeg sitter i stolen ved siden av, helt smertefri hvis man ser bort ifra balladehelvete fra grand prix. Jaja. 

Det er fint å være hjemme en tur. Jeg er trøtt etter gårsdagens fantastiske rølpekveld med yoga fire, hjemmelagd tyrkershots, fyllebonding, og allsang på 54bussen, så nå skal jeg bare ta det heeelt med ro. Og hurra, nå kom han videre han som jeg likte best i grand prix. så flott a gitt. Herlig 80talls og litt talk talk, pet shop boys-isj følelse. Og det liker man jo. Nei nå gikk hu maria arredondo videre. Det norske folk altså.. De er suckers for folk som de kjenner fra før. snork. Og når det er Rolf Løvland som har skrevet sangen i tillegg. Ja, da er lykken komplett. Fint for de.

Nå skal jeg gå og se om jeg finner skøytene mine jeg. Jeg vil nemlig gå på skøyter med tyllskjørt og fin musikk til. Drømte om det som barn, men da var det bare bobledress og polvotter som gjaldt. Og hvordan skal man kunne se ut som om nancy kerrigan eller tonya harding i bobledress? Det går ikke. Men nå er jeg voksen, og drømmen skal settes ut i live. Så hurra for det!







Ingen kommentarer: