mandag 25. januar 2010

kvart på tre.

Jeg må bytte på litt. Kanke bare skrive om håndlag og berøring. Må skrive litt om meg også.
Nå har jeg jo vært flink i en times tid. Nå skal jeg drikke litt te, og spise tre kormokjeks med brunost. Jeg husket faktisk ikke at jeg hadde det, men så kom jeg på at jeg kjøpte det på 10kronersmarked for en stund tilbake, og da klarte jeg ikke sitte her og fokusere lenger.
Kornmo er alltid til å bli glad av, så kjekt å ha i skapet.

Nå skal visst Camilla vaske og støvsuge litt. Det er en annen ting som gjør meg glad. Å se andre vaske. Alle tre har jo hatt omgangssyken på tur her, så det er bustete i huset nå. Ikke med rester fra omgangssyken, men det blir litt popcorn på gulvet når man bare ligger pal i flere dager og ser på film. Men jeg synes vi har vært flinke.

Nå er jeg mett. Etter omgangssyken så krymper magesekken til en valnøtt.

Ingen kommentarer: