fredag 6. november 2009

pjatt.

Nå er det helg. og jeg er så utrolig glad for det. det er så fint.
som det fineste jeg vet. og kanskje er det ikke så stas, men det er flott for det.
og nydelig. og hvem vet, og jeg vil vite, og ikke vite. og nå er det fredag, men for meg er det torsdag. og jeg skal flytte om en måneds tid, og det skal bli så trivelig. flytte sammen med to fine jenter. og der skal jeg gå litt i løvet, og drømme om å sykle rundt i vegene, hvis jeg tør skaffe meg en ny sykkel. Og nå hører jeg på det som jeg i spotifylisten kaller klissesanger, og hvis du har lyst til å være like klissete som meg så kan du høre på det her, men kanskje er det litt flaut, og da er det best å la være, for det er egentlig bare sanger man kanskje ikke vil si at man liker, men hvis man bare ligger i det mørke rommet og stirrer ut i luften, så gjør disse sangene vondt verre eller bare godt.

i morra tenker jeg å stå opp klokka ti, men det er bare fire, fem, seks sju, åtte, ni, ti. 7 timer til, så vi får se. Jeg trenger jo litt søvn og eller hva? og dere tror kanskje ikke praksis tar på, men man blir veldig trøtt. og man blir sliten i beina. og nå skal jeg ligge her i mørket da. med dancing to the beat of the drum. og ja. To dager på rad nå har jeg kjent lykkefølelse. og det er jeg takknemlig for. så hurra. og god helg.

2 kommentarer:

Eline sa...

HURRA og god helg til Kari-snupp!

Shubi sa...

Kanakkas-Kari skriver blogg.