mandag 16. november 2009

Oppsummering

Så bestemte jeg meg for at morgendagen, eller bare litt senere på denne dagen som nå er påbegynt blir studiedag. Nå har jeg sittet oppe og klora ned litt studieoppgave på tastaturet. Fikk akutt angst etter en egentlig helt vanlig telefonsamtale med mamma, men som endte i søndagsgrining. Når man er helt på felgen søndag kveld vet man at man har hatt en fantastisk flott, men kanskje ikke så fornuftig helg. Jaja. Sånn er det.

Har blant annet brukt helgen på å brenne cd'er med musikk som Silje og jeg vil spille for andre mennesker, og laget fine cover. Skulle egentlig tatt bilde av de, men det skjedde ikke.

På lørdag var vi på Barrikaden og snuste. Det var fint og flott og jeg ble så glad av alle de som var der, og så ut som seg selv, og hverandre, men ikke så mange andre. Jeg har forøvrig et bilde av Silje der hun sitter nede i denne kjelleren med den fine cd'en. Man ser riktig nok ikke så godt noen av delene, men det er da et bilde.

Så dro vi på mono, og bla bla bla. Der var det stinn brakke, og helt greit.

På fredag så hadde Silje og jeg et vors i tosomheten som vanlig, og siden var vi innom både mono og fun, før det ble pizza og oppdagelse av hvor fantastisk romslig det blir når man ligger anføttes. På torsdag så hadde Linda og jeg en liten pvk-date her med Silje som tilskuer, og vi øvde på å stikke hverandre. Det gikk fint og var veldig trivelig, selv om den uskyldige hybelen ble verste narkoreiret. Staseslange og fortvilet leting etter gode blodårer.


Siden ble Linda byttet ut med Anna Marie og vi tuslet nedover grynerløkka og endte på revolver.

Ingen kommentarer: