lørdag 7. november 2009

7. lørdag før jul.

Det har vært lørdag i hele dag, og jeg har ikke gjort sånn supermye, men jeg har da gjort litt.
Og jeg stod opp klokka ti, hvilket jeg er særs fornøyd med, og så har jeg sullet rundt med litt småtteri. Lest litt og hilsa på en ny person i gangen. Nå sitter jeg og gnafser på en appelsin jeg nylig har kjøpt meg. Den er litt sur, og ganske seig. (des)Suten hører jeg på Mariah Carey, og er glad for at det er den tiden på året hvor man får lov til å høre på jule-cd, selv om det er mange der ute som mener det fortsatt ikke er lov å høre marikari synge julesanger. (Og fuck pc'en som plutselig flytter den streken jeg skriver foran, sånn at jeg plutselig skriver mitt inni teksten, hvis noen skjønner hva jeg mener). Jeg kan ikke si at jeg er helt i julestemning ennå, heldigvis. Men jeg er mer i glad i tiden før jul, enn selve høydepunktet, så da kan man jo begynne litt i det små nå. Jeg har begynt å ønske meg ting og...
Fra fulheten. com. Anbefales.

Ingen kommentarer: