fredag 2. april 2010

Jeg prøver å lese sykdomslære, men er ganske ukonsentrert. Har vondt i ryggen etter den mjuke og gode (mjuke og vonde senga) mi.
Pappa måker av snøen på verandaen utenfor vinduet, og jeg skulle ønske jeg kunne sitte i solveggen og late som jeg leste, men solen vil ikke bryte igjennom (selv om jeg ser at den er der, bak alt det hvite). Etterpå skal vi spise fårikål hos bestemor.

Før syntes jeg påsken var en skikkelig purkehøytid. Nå synes jeg det er veldig, veldig deilig.

Nå hører jeg på Imogen Heap som synger "hide and seek". Det er den fine delen som brukes i Jason Durelo's "Whatcha Say".
Jeg er glad for at Gumman sa den finnes i en opprinnelig versjon, for jeg ble litt urolig da jeg nesten ble litt betatt av hans versjon, og måtte se på the voice for å få høre litt av den. Men nå trenger jeg ikke det. Det eneste som er dumt er at i hans sang så kommer den fine delene mye oftere. Nå må jeg istede trykke Imogen sin sang frem til 2.52 og jukse.

2 kommentarer:

Little Peaché sa...

Sv: Nej jag vet det är så oerhört kränkande och vidirigt.

Haha ja fåniga män. De är inte lätt att handskas med! Jag tycker du borde bli bättre på att stå på dig. För i vissa lägen finns det ingen som kan försvara dig förutom du själv. Skit i att det blir dålig stämning. Hellre dålig stämning i luften än dåliga stämning i ditt hjärta!

Stor kram på dig!

Anonym sa...

Jeg innser at vi har litt forskjellig musikksmak (visste jo det fra før av da men..)når jeg assosierer Imogen Heap-Hide and Seek med Uriah Heep og Metallica-Seek and Destroy. Altså, de spiller ikke den sammen, men du skjønner.

-Mari