tirsdag 13. april 2010

Hvordan kan det ikke være ferie når det absolutt føles som det burde være det?

Jeg er nettopp ferdig med eksamen.
Jeg var sur og lei mens det holdt på, men jeg glemmer ganske lett, så jeg har alt glemt at jeg kanskje stryker.
Jeg er glad igjen nå.
Jeg har sittet på et tak og sett utover oslo by, spist lunsj, og tatt et par øl med med det jeg vil si er eliten av norske kvinns.
Da kan man ikke bli annet enn glad.
Når jeg ser utover Oslo så blir jeg så nysgjerrig. Jeg føler en indre trang til å oppleve ting jeg ikke har opplevd, møte nye folk, se nye små fine steder og bare leve litt mer enn vanlig.
Det føles som man ser utover noe helt ukjent og ganske fantastisk.
Hva disse solskinnsdagene gjør med en er egentlig ganske merkelig.
Jeg blir så glad, så rastløs og så full av kjærlighet til nesten alt og alle. Jeg har lyst til å være sosial 24timer i døgnet og bare slenge rundt i slitne converse og henge med de man liker aller best.

Nå skal jeg snart spise fiskegrateng og råkost, selv om jeg kanskje ville hatt brente grillpølser fra engangsgrill så er jeg glad læll!
tjoks!

Ingen kommentarer: