mandag 3. august 2009

Dette innlegget er egentlig fra mandag. Men da nektet blogspot meg å poste det av uvisse årsaker...

Hvordan kan man dele en playlist på spotify?
Jeg skal se om jeg ikke klarer å finne det ut selv iløpet av innlegget.

Ja, bloggen lider under mitt stille liv på landet, og den tiltaksløsheten som av og til kommer over meg som en tung grå sky. Sånn som det er så mange av om dagen. Jaja. Jeg prøver å lete opp musikk som jeg kommer til å elske, men som jeg ennå ikke har hørt. Til nå har jeg laget meg en liten liste med musikk som jeg tenker skal følge meg utover sensommeren og høsten. Skal det følge meg, så må det jo være noe som du også kan like, så vi kan høre på det i fellesskap, og det var derfor jeg ville legge ut spotifylisten her. Jada, det er alltids en baktanke med det man driver med. Akkurat nå er dette musikken jeg vil høre på når jeg fikser meg, når vi ligger i en park, eller når vi drikker seidel ved kjøkkenbordet.

Fall is my lover, den nye favoritt-spotlisten

Jeg tror kanskje jeg klarte det? I morra skal jeg klippe meg da. Hvilket gir meg blandede følelser.

Ingen kommentarer: